czwartek, 8 grudnia 2016

Warstwowa kartka świąteczna | Layered christmas card for Bloomcraft

Cześć :) 

Dzisiaj pokażę Wam kartkę świąteczną, którą stworzyłam w ramach grudniowej inspiracji na blogu Bloomcraft.pl z kolekcji Oczarowanie. 

Wykorzystałam też moje ulubione naklejki 7 dots studio, kartę project life od Family Portraits, foliową kartę z pięknymi, srebrnymi słowami, gałązki Scrapińca, które są delikatnie oprószone białym pudrem Lindy's i parę innych dodatków :)  

---
Hi!
Today I would like to show you my newest xmas card created as an december inspiration on the BloomCraft blog here. I've used music paper sheet to create soft and light background. 

Then, I added my favourite stickers from 7 dots studio and Prima's collections.
In my work are also a few project life cards and amazing foil card with silver words. Incredibly beautiful card! 

On the end, I added two Scrapiniec chipboards with applied soft white embossing powder from Lindy's. Magical effects makes me happy! 





Nie mogłam się oprzeć i ja jak to ja, wycięłam młodą parę z dodatków i obwiązałam ich czarną nicią symbolizującą nierozerwalne więzi małżeńskie... 

---
I can't create this work without them... cute lovers! Beautiful wedding lovers cutted from one of 7DS add I tied black thread around them, which is a symbol of inseparably ties of marriage. 



...cała kompozycja jest warstwowa, podklejona kosteczkami 3D. 
---
...all composition is layered, glutted with 3D adhesives. 




Image and video hosting by TinyPic
ZapiszZapisz

1 komentarz:

  1. Gosiu takie kartki to dzieło sztuki! Widać ile wymagają pracy i jak ważny jest każdy szczegół :) Do tego wszystkiego jeszcze pomysł. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu