sobota, 8 października 2016

Kartka z mediowym tłem dla Mixed Media Warriors | Soft mixed media background card for MMW

Cześć :) 
Wracam po małej przerwie, jak zwykle :) 
Mam dla Was kartkę z delikatnie mediowym tłem, którą stworzyłam na nasze wyzwanie 
w Mixed Media Warriors :) 

Na początek miesiąca mam dla Was kartkę urodzinową, którą stworzyłam dla pewnej osoby :) 
Mam nadzieję, że jej się spodoba :)
Zapraszam Was do naszego wyzwania na blogu MMW! :) Tu szczegóły!

----
Hi friends!
I'm back after a little break from scrapping world :) 
Today I have for you b-day soft mixed media card prepared for someone :) 
I've used some chipboards, diecuts as always and mists of course! :) 
Check our current challenge at MMW blog here :)
Enjoy the weekend :)





Image and video hosting by TinyPic
ZapiszZapiszZapiszZapisz

2 komentarze:

  1. Tło jest świetne, całość również dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ak hľadáte წინასწარი najlepšie miesta mohli sledovať gogatv სერიული televízie alebo filmy, Potom მიერ ste mali vyskúšať sledovať užívať príjemný zážitok s kvalitným tréningu.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu